14/4-2010

Idag är de 14/6 ! lyckligaste ever ! =)

Jag är verkligen jätte lycklig me min David !!
Han gör mig så jäkla lycklig, han är så söt, snygg,underbar,rolig omtänksam!
Jag är på rosa moln när jag är med honom !

Han gör min dag !
Visst vi har våra små gräl i köket ibland, jag vill göra på mitt sätt och han på sitt sätt.
lr så kan vi små gräla om något annat men de går snabbt över.

2månader har gått nu me den bästa pojkvännen jag har haft.
De va hårt att va ifrån varandra ett tag när jag bodde så långt borta. Nu när jag bor me honom. blir jag bara lyckligare. och jag mår mycke bättre nu !

att en person kan göra mig så här glad de är helt sjukt! Hoppas de kommer bli flera månader me denna underbara kille! jag håller tummarna på en fin framtid ..

Älskar dig David !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0