Fredag - ointressant för er.

Vilket väder de har varit sjukt galet..blivit fruktansvärt kallt också.

De gick jätte bra idag på jobbet. Dock va jag lite små sliten.
när vi skulle äta fick vi sitta med jacka och termobyxor för de va 12grader i lokalerna, kan ju säga att de inte va skönt.

Pappa va snäll och körde hem mig. Vilken tur, hade ingen lust att stå ute i 100år för att vänta på någon buss som skulle säkert komma försent... Skulle också träna nu ikväll vid typ 5, men pallade inte , kom ju hem vid 4tiden, pratade lite me älsklingen sen gick jag och la mig, sov i 2timmar innan maten, super skönt verkligen..

Får se när jag blir trött, ska försöka gå och lägga mig innan halv12 iallafall, ska upp super tidigt imorn.
Pappa hämtar mig 9, då ska vi åka till hans huvudkontor.. Träffa människor,konstnärer,äta lunch.
De är nämligen typ vernissage..
Bild från dom tidigare gångerna..de är 1gång om året.



Har tagit hem dessa tavlor plus 2-3st till men hade ingen bild. dock är de inte så intressant




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0