Söndag - Ploppen är sjuk.

Hela dagen har varit toppen. men kvällen sluta i tårar.
Min ena kisse är sjuk. De började igår kväll då såg jag att han kom och la sig i soffan han såg hängig ut i ögonen men tänkte inte så mycke på de.
Sen började han spy idag vid lunchtid, han har sovit och sovit hela dagen han vill inte äta något och inte dricka..
Han är inte nära köket ens. Har försökt ge han hans favo godisar , försökt me allt men inget går.
Han spydde igen nu på eftermiddagen, galla. han har inte ätit lr druckit på hela dagen som sagt.
Han är en sån som älskar mat. han äter ALLT.. nu på kvällen har jag varit sjukt orolig. måste försöka få i han vatten iallafall. så har fått mata honom me spruta. jag lider me honom, har gråtit massor och har pussat och kramat honom. är orolig att de ska va nått allvarligt. kan ju säga att jag mår så jävla dåligt... kommer bli jobbigt imorn för mig då jag inte är hemma på hela dagen. jobbar.

Kommentarer
Postat av: S.

Ring kvisthamra veterinär och fråga om de tror han behöver besöka dem eller inte..

2012-03-12 @ 07:04:12
Postat av: En anonym

Jag lider verkligen med din söta katt plopp. Från en gammal vän

2012-03-20 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0