14Feb 2012

Igår kom min faster och hennes familj hem = jag flyttade hem till mig igen..
lagade mat och la mig i sängen på engång. tog lite hostmedicin och somnade strax innan 21:00
Vaknade nångång i natt av att Nanna kom upp och la sig på mig. SÖTNOS.. Saknat henne super, saknat alla mina kissar mycke.


Idag är de 14februari , alltså har jag och älsklingen varit tillsammans i 1år och 10 månader. + alla hjärtans dag.
Har verkligen världens bästa pojkvän. Han gör mig så lycklig ♥
Dock önskar jag att vi kunde göra nångåt åt vårat distans vi har, vissa månader är de hur jobbigt som helst..
Ibland önskar man att han vore här just nu liksom, så man kan få kramar och pussar när man vill.
Men de här funkar bra de också , vi kämpar på så gott de går och jobbar på. så vi kan samla ihop pengar.För de är inte meningen att han och jag ska bo så här för alltid. nono !


Sitter just nu och äter frukost i sängen, tänkte göra mig i ordning snart för jobb.
Får se hur denna dag kommer gå, mår ju inte 100% bra. meeen, sen ska jag fråga pappa om han och jag kan äta något gott. när jag menar de så äre hämtkäk =) , hoppas på kina men tror knappast de får nöja mig säkert me typ köttbullar och mackisar lr nått. TYVÄRR..

Inga bilder heller , I know BORING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0