Onsdag

Nu är de inte långt kvar tills jag åker till norrtälje , som jag längtar, håll i hatten , jag LÄNGTAR .!
ska bli så härligt att träffa släkt och vänner .. fira jul me släkten och familjen som man har längtat efter de.
klä granen med familjen. härligt.
 
Mycke ska göras innan resan kan jag ju säga.
 
veckan blir lugn, helgen blire stan,shoppa julklappar, inhandla lite till lägenheten.
Kanske bara kanske kolla på något att ha på mig på julafton. väskan ska packas, lokes grejer ska fixas i ordning.
 
Sen när man väl kommer till norrtälje så händer de mycke grejer också, eller aa jag hoppas de kommer hända mycke. 
 
ska bränna lite skivor så vi har i bilen påväg upp till norrtälje också. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0