Tisdag

Jag känner mig verkligen glad och lycklig. fast jag är sjuk.
svävar på moln och hoppas jag kommer göra de hela veckan och nästa.
 
Torsdag kommer bli sjukt jävla jobbigt då jag ska lämna bort loke till "kattdagis"
kommer fan lipa och må sjukt dåligt,tyvärr finns de inget annat alternativ kommer sakna sönder mig efter honom.
första gången jag ska va ifrån honom så länge (9dagar) .. 
 
kommer sakna han massa under tiden jag är i norrtälje.
De är fullt schema dom dagarna jag är där. hoppas att få träffa så många som möjligt och kramas med alla.
Saknaden är stor, saknar släkten,familjen,vännerna, djuren,katterna,vovvarna. 
Ser fram imot alla jävla dagar.. de som kommer bli jobbigt är sen när jag ska hem, hur mycke kommer jag inte lipa.
blivit sjukt känslig. blir känslig mot dom människor jag inte träffar så ofta.
men som sagt va jag längtar !! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0